lauantai 29. lokakuuta 2011

JEEJ!

Heippa! Oltii tänää Jonna kaa Husössä!8) Ihana paikka!<3 Jonna ei ratsastanut, mutta tuli ottamaan musta ja mun tuntiponista hehkeitä kuvia!<3 :')

Herättii jossai 8:00 aamul. Oltii vähä väsyneit ku eile oltii vähä partyparty!lD No joo, syötii aamupala ja näin. Sit ku lähehettii kävelee metrikselle ni mun raippa katkes!8O Se on semmonen kouluraippa. Siit lähti se nauha ja vähä päätä. x)  Ku mentii metrikselle, metro tuli jo. Nähtii samal pari mun luokkalaista!lD Jäimme itksessä pois. Kello oli aika vähän 08:58 ja bussi lähtisi 09:30. No mikäs siinä sitten penkillä istuessa ja lintua katsellessa, joka oli tullut metriksen sisälle eikä päässyt ulos?!8/ Aika hurahti kummiskin aika nopeasti. Istuimme vähän aikaa bussissa, kunnes yhtä äkkiä sinne tuli lintu!8O Sit se ei päässy ulos ja oli hädissää. Sit se lenteli ikkunoit päin!8( Yrittettii ottaa se Jonnan kaa kii ja päästää bussist ulos, mut se ei suostunu jäämää kii. >8( Lopult Jonna sai sen kii, ku bussikuski tuli.

Jäätii bussista pois ja lähettii kävelee Husötä kohti. Oltii kävelty vähä matkaa kunnes yks auto pysähty ja joku nainen avas oven ja kysy:' Ootteks te menos tonne tallille?'. Sit sanoin:' Joo, siis Husösee'. Sit se nainen sano:' Meki ollaan myös menos sinne, et hypätkää kyytii vaa!'. Noh, mikäs siinä sitten! Onnelisina hypättii kyytii ja kiiteltii paljon!8)
 Perillä mentii kattoo heti kenet sain tunnille, ja siellähän luki Fred! Alettii pikkuhiljaa kävellä talleja kohti. Käytii sitte ensimmäises tallis mikä eteen sattu. Mä otin sen jälkee vuohista kuvat!8D Yllätyin mite siel on vuohii!x) JA VIEL VAPAANA! Siinä sitten tuli kierettyä kaikki tallit läpi ja ihasteltua heppoja. Sen jälkee meijjä oli tarkotus mennä kattoo ponituntii, mutta ne lähtiki maastoo!8( Mentii sitte tallii missä Fred oli ja ooteltii, että kello ois sen verra et Fredii ois voinu ruveta harjailee. Kun  tämä aika koitti, alkoi Jonna myös kuvaa mua ja Fredii!<3 8) Saatii ilmeikkäitä kuvia!<3 x)

Ku poni oli kunnossa, mentii oottelee kentän laidalle et mun tunti alkais. Vähä ajan pääst pääsin sisää kentälle. Jonna meni kuvaus asemii valmiiks. Nousin selkään, ja kiristin satulavyön, sekä säädin jalustimet. Mulla meni tosi kauan tässä operaatiossa!-___-'' Sit mun hanska tippu, ku Fred ei suostunu pysyy enää paikoillaa, ku kaikki muut oli jo kävelemässä. Onneks se ope oli niin kiltti et se tuli oma aloitteisesti nostaa mun hanskan ja auttaa!8)

Me menimme puomeja ilman jalustimia, ja muutamia koulukiemuroita. Fred oli laiska, koetteli minua. Yritin silti rauhallisesti pyristellä sitä eteenpäin, koska tasapainoni ilman jalustimia ei ole mikään 10+! Lopputunnista Fred meni reippaasti ja kiltisti!^^ <3 Rakastuin Fredii ensikerrasta!<33 Se on vaan niin ihana!<3 :))

Tunnin loputtua, yksi minun ryhmäläisistäni pyysi minua pistämään Pojun pois. No, mikäpä siinä kun Fred jäi tunnille!<3 8(

Tallissa Jonna oli ihan jässä joten annoin sille mun takin!8) Oltii just viemäs Pojuu sen karsinaa kunnes siin oli Lucia eessä. Jotkut tyypit oli jääny vaa lagaa sen kaa siihe käytävälle. Sit ku oottettii siin vähän matkan päässä ni Lucia nosti vähä sillee jalkaa et se potkasis!Ô__Ô No, se pisti tyypeille vipinää kinttuihin!-__-'
Karsinassa sitten harjasin Pojun ja Jonna otti pari videoita.

Oltii just lähös tallit, kunnes Jonnalle tuli wc hätä. Yritettii sit ettii vessaa kunnes kysyttii siit kahviost et: 'Tiiäteks te miss on vessa?'. Nämä sitten neuvvoivat tien vessaan.

Oltii kävelty vähä matkaa kunnes Jonnan lompakko putos johoki kaislikkoo mis oli alla oja!8O Jonna ei ite saanu sitä pois sielt, ni mä sukelsin mun kameran kaa hakee sen sieltä!:DD Ja videoo tuli!(y) Ku tultii asfaltti tielle, ni aateltii pitäiskö ton pellon poikki oikasta? No, niinpä me oikasimme!>8D Siel oli pottuja vähän välii montuissa!x) Käveltii sitä peltoo pitki kunnes sielt tuli semmone vesi jutska vastaa. Mentii kummiski sen yli!l)

Oltii melkei just bussi pysäkil kunnes sielt tuli bussi!8O Juostii vähä matkaa sitte, ja ehittiin, kun ehittiikin siihen!8)



Oli kiva päivä kyllä! Ja Husö on ihana talli!<33 Ootan innol seuraavaa Launtaita!<3

Täs pari kuvaa viel!;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti